torsdag 7. november 2013

Refleksjoner.

I blant er det bra å bruke litt tid på rett og slett å tenke litt rundt forskjellige ting.
Bilder får meg ofte til å gjøre dette.
Det er godt, fordi det skaper refleksjon og det trenger vi.
Det er bra å reflektere, man finner kanskje litt mer dybde i omgivelsene rundt seg.
Jeg trenger i allefall disse små avbrekkene innimellom.
I dag vil jeg dele dette med dere:
¤¤¤¤
Assosiasjoner rundt en fjær.


Denne søte lille fjæra eller duna fikk meg til å tenke på mange fine ting.
Det som slo meg er at disse små luftige dunene kan skape så mye varme og lunhet.
En varm og god dundyne.
Renhet er også noe jeg forbinder med hvite fjær.
Englevinger er hvite.
Letthet er også en tanke, når jeg bruker litt tid på å assosiere rundt denne fjæra.
Lett som en fjær.
Frihet er også ett ord som kommer til meg.
Fri som fuglen.
Tenk at en liten fjær kan gi påfyll i form av så mange positive ord.
¤¤¤¤
Det var dagens refleksjon herfra.
Finn deg en ting du liker og reflekter litt rundt den å se om du får fram noen 
positive ord som gir påfyll du også.
Ønsker dere alle en god dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar