tirsdag 12. november 2013

Roser som synger på siste verset.

Hadde en rosebukett som jeg fikk sist uke.
Rosene begynte å henge med hodet og jeg måtte finne på noe,
så de kunne glede oss en stund til.


Fant fram noen lilla kuler fra julepyntskuffen min.
Jeg vet det ikke er advent enda, men det var disse kulene jeg hadde for hånden
og da ble det en lilla oppsats.


Jeg plukket av noen lag med kronblader på rosene så de ser ut som knopper igjen.
Bruker ofte det trikset for å forlenge rosenes levetid.


Litt crazy fargegjengivelse på disse bildene, men jeg synes det var litt tøft faktisk.
De rare fargene kommer nok av det hvite lyset fra lysslyngen inne i glasstreet.


Kan ikke noe med lyssetting og sånt så det blir som det blir.


Her er fargen litt mer normal. Veldig sukkersøtt, men det får gå.


Kan bruke disse hjemmelagede lysglassene for å dresse det hele ned litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar