tirsdag 26. november 2013

Snikpynting i oktober.

Julepynting er gøy og jeg klarte ikke dy meg.
Måtte bare plukke fram et par gamle piperensernisser og prøvepynte litt.


Har vist bilder fra skattholdet før og det egner seg jo ikke mindre til julepynt enn pynt ellers i året.
Derfor ble fristelsen for stor og jeg følte meg som en forbryter der jeg dukket ned i skuffen med julepynt.
Jeg har en skuff med gammel julepynt lett tilgjengelig.
 Greit å kunne putte ned pynt jeg finner på loppis og bruktbutikker resten av året og vite hvor jeg har det.


Dette var i oktober så det er jo litt vel tidlig.
Håpet ikke jeg skulle få besøk akkurat når jeg sto og fotograferte NISSER i oktober.
Heldigvis banket ingen på døra akkurat da...


Her har jeg et par av mine gamle postkort i søte stofframmer fra IKEA. 
Jeg fant rammene på en bruktbutikk, helt nye i plastikken.
Julekortene har jeg samlet sammen i løpet av noen år, litt her og litt der.


Piperensernisser samler jeg på.
Har gjort det i noen år og det er like stas hver gang jeg finner fler.
Denne luringen er på tur inn i midtrommet i skattholdet.
Kanskje han leter etter juledrammen?
Da blir han nok skuffet for den er ikke kjøpt inn en gang enda...

Kos dere med førjulstida folkens.

1 kommentar:

  1. Det er da ren hygge - skønt :-) Sikke et smukt chatol/skab, du har.

    Kh. Marlene

    SvarSlett