torsdag 21. november 2013

Tenn lys.

Bare innom for å ønske alle en stemningsfull kveld
Det beste "stemnings-middelet" som finnes er levende lys.


 Det veit jeg at alle som blogger har fått med seg.
Tror lys er noe av det mest fotograferte i blogglandia.
Men en god ting kan ikke sies for ofte og da kan vel heller ikke en god ting 
fotograferes for ofte...


Så tenn lys i den mørke novemberkvelden og fyr i ovnen.
Det er ihvertfall to av mine favorittaktiviteter på denne tida av året.
¤¤¤¤
Fin kveld til fine lesere av bloggen min.

3 kommentarer:

  1. Eg synes det er veldig koselig eg, å se alle lysene som er tent rundt omkring i bloggverden ;) Så koselig og stadig til inspirasjon !
    Ha en fin kveld og god fredag i morgen ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg - og her er det masse levende lys og fyr i ovnen.

    :) Inger

    SvarSlett
  3. Koselige bilder. :)) Herlig med levende lys og innekos. :)
    Tusen takk for kommentar og riktig god helg. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett