søndag 17. november 2013

Uventet gave.

Her kommer en liten stemningsrapport fra meg på søndagsmorgenen.
Det ble litt nytt på kjøkkenbordet helt uventet i går.
Yngste sønnen satte seg ned og skulle prøve ut noe de hadde gjort på skolen.
"Dette kommer du til å like veittu muttern sa han."


Da blei jeg jo spent selvsagt.
Han lurte på noen gamle aviser og det har vi jo alltids nok av.
Så satte han i gang med å klippe, brette og flette.
Stiftemaskin hadde han ordna sjøl.


Så blei det denne fine firkanta boksen her.
Og ja, han kjenner sin mor.
Jeg likte den.


Den kom rett i bruk som potteskjuler for en høstlyng.
Synes dette var så koselig å få en sånn gave på lørdagsettermiddagen av en 14 år gammel guttunge.
Nå har jeg lært teknikken og tror ratt at jeg kommer til å lage noen flere sånne sjøl også.
Jeg fikk jo selvsagt flere gode idèer av dette jeg...
¤¤¤¤
Ønsker alle en god søndag.
Må også få ønske de nyeste følgerne av bloggen velkommen.
Jeg blir så glad når noen velger å følge meg.


3 kommentarer:

  1. SÅ GØY
    FLINKE GUTT
    FLOTT KVELD TIL DERE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Åå,slikt er kjekt da ♥ Så omtenksom gutt :)

    Kjekt å følge deg :)

    Klemmm

    SvarSlett
  3. Så koselig å få sånne fine gaver. Herlig!! Nyt dagen.

    SvarSlett