torsdag 28. november 2013

Vinterkos på ett brett.

Har samla sammen noen av tingene som er gode å kose seg med fram mot jul.
Det er hyggelig å kunne ta seg en sving bortom bordet og forsyne seg .


Har fått en ny favoritt i år angående gløgg.
Den lyse Tomtegløggen er supergod.
Særlig om du bruker eplejuice i den.
Bare følg oppskriften på flaska.


Ingefærnøtter er også godt til gløggen.
Her har jeg puttet dem oppi en liten kobberform.


Lys hører også med til kos, og noen hyggelige servietter.
Mer skal ikke til for min del.


Desember er liksom den måneden i året da man koser seg mest innendørs.
Samtidig som vi kanskje stresser mest også.
Men tilsammen blir dette forhåpentligvis en god miks,
som gjør at vi gleder oss til jul.
Da er det selve roen skal senke seg over oss.

5 kommentarer:

  1. Du har en vidunderlig stil - virkelig stemningsfulde billeder, der inspirerer til lidt af hvert :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlett
  2. Hei igjen :)
    Tenkte jeg måtte si ang.appelsinene at du bør trykke litt ut saften før du tørker de i ovnen.Jeg gjorde ikke det,appelsiner er veldig saftige.
    Ha ovnen på 50 grader til de er helt knusk tørre.
    Skal ta å få prøvd den lyse gløggen,takk for tipset :)
    Kos deg videre ;)

    Bente

    SvarSlett
  3. Å, så koselig du har stelt i stand Marit! Det er det jeg alltid har sagt, det har mye å si hvordan man serverer ting, da kan man faktisk gjøre det enkelt også. Nydelig bilde! PS! Tusen takk for så mange hyggelige kommentarer på bloggen min. Trivelig!
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  4. Du har en veldig koselig blogg - inspirerende og fin!
    Hyggelig at du titter innom hos meg også!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  5. Ja det er koselig å ha litt stående fremme i juledagene
    Kan ikke ha det hele desember for da spiser jeg alt for
    mye hehe. Men en må jo unne seg litt i jula.
    Ønsker deg en herlig helg :)

    SvarSlett