fredag 22. november 2013

Vinterpyntet trapp.

Nå har jeg fått vinterpynta litt på trappa jeg også.
Det ble ikke med de røde skiene som jeg så for meg tidligere i høst.
Røde ski, rødt hus og rødt bord ble ikke det helt store...
Noen ganger tar man skikkelig feil.


Har virkelig slått meg løs med kamera i dag, så her kommer ett bilderas fra denne delen av trappa.


Denne lyslykta har vært naturfarget, men jeg ville prøve å spraye den svart.
Synes igrunnen det ble ganske fint jeg.
Litt mer markert liksom.


Jeg har ikke ute-juletre, men ett ute-jernvindu...
Ja det er meg i ett nøtteskall, finne nye måter å bruke ting på.


 Puttet noen klementiner nedi lykta slik at lyset står stødig.


Ble mange farger her, men siden dette står ute går det fint.


Hadde plukket granbar, nyper og snøball-blomster tidligere i høst.
Greit å bare kunne ta fram det man skal bruke.


Naturens egen farger er vakre.


God stemning på trappa er bra.
Så da håper jeg de som kommer innom føler seg velkomne her hos meg.
¤¤¤¤
God kveld til dere alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar