søndag 1. desember 2013

Årets adventsstake.

Regner med at det er mange innlegg om adventsstaker i Blogglandia i dag.
Her kommer mtt.


Kjører blanding av eleganse og natur i år.
Lysestakene heter Bankett og er fra Hadeland Glassverk,
Jeg har samlet dem på loppemarkeder i løpet av flere år.


"Så tenner vi ett lys i kveld.
Vi tenner det for glede..."


Disse kvistene fant jeg i skogen denne uka.


De er helt dekket av mose.
Synes de er utrolig dekorative.


Furukonglene har jeg føyket over med litt hvit spraymaling.


Ble fornøyd med 2013 varianten.
Har brukt disse glasstakene i forskjellige variasjoner i flere år.
'

Gleder meg til  å se alle de fine adventsstakene 
rundt om hos dere andre også.
¤¤¤¤
God advent.

4 kommentarer:

  1. Det var nyydelig flott,virkelig elegant ♥Flotte lysestaker :)
    Fint med den moselagte grenen ♥

    God søndag ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. den var fin. Min stake er ikke ferdig enda, har nemlig glemt å kjøpe lys :)

    SvarSlett
  3. Stilig (og stilige kvister)! Har solgt mange Bankett-staker i mitt tidligere liv som medarbeider på glassmagasin. Synes de er klassiske og fine, jeg, ville ikke gitt dem bort til loppis. (",)

    SvarSlett