onsdag 11. desember 2013

Bokser med godt innhold...

Vi måtte plutselig en tur til Sverige i går.
Ja du leste riktig, plutselig og måtte.
Hadde egentlig tenkt å ta en Harrytur til helga, men den ble framskyndet
helt av seg selv den gitt.
Måtte nemlig hente min far på sykehuset i Arvika.
Han hadde blitt akutt dårlig og sendt på sykehuset der.
Heldigvis gikk det veldig bra med han etter ett døgn med overvåkning.


Svensketurer resulterer jo ofte i litt godiskjøp og dette ble intet unntak.
Men så var det å bevare alt til jula da.
Slik at ikke alle går og snoker hele tiden...
Faktisk klarer jeg å holde meg unna julegodtet selv til lille julaften,
for da gleder jeg meg sånn til å putte det i skåler og dille litt med det.


I år ble gjemmestedet å putte snopet i noen av mine gamle kakebokser.
Hi hi, ikke si det til noen da...


Farlig gode karameller til jul.
Jeg er ikke så flink at jeg lager selv.


Så da får vi håpe at ingen knekker koden på godisgjemmestedet i år heller.
Jammen greit med noen gamle bokser.
Kommer alltid til nytte.

2 kommentarer:

  1. Smart ! ;) Og flotte kakebokser.
    Eg må vist komme meg på en bruktbutikk og
    leite etter kakebokser, for eg har for få hehe...
    Men skal si du er god, som klarer å vente helt til jul !!
    Ha en fin kveld ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg driver også å finner nye gjemmesteder
    for godteriet. Problemet er vel heller at noen
    andre burde gjemme det for meg :)
    Er ikke så flink til å la det være , eller jo,
    visst noe er kjøpt til noe spesielt så går det greit å
    spare på det. Verre visst det bare er kjøpt uten
    tanke på en anledning.
    Godt at det går bra med din far.
    Ønsker deg ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett