onsdag 4. desember 2013

DIY En form flere uttrykk.

Har lyst til å vise litt superenkel dekorering i dag.
Håper ikke dere blir lei all pynten...
I dag har jeg tatt for meg en god gammeldags kakeform.
Så har jeg pyntet denne på 4 ulike måter.
Ikke noe fiksfaks, bare superenkelt som alle kan klare.
¤¤¤¤
Først ut er en litt maskulin variant.
Denne kan til og med egne seg på en hybel for en student.
(Eldstesønnen har godkjent den.)


Stjernen er gjenbruk fra i fjor.
Jeg tar vare på all pynt som er på blomstergrupper og buketter man eventuelt kjøper eller får til jul.
Det egner seg nemlig godt til gjenbruk når en ny jul kommer.


Dekorasjon mummer to er i grunnen samme variant men med litt annen gjenbrukt blomsterpynt.


Disse hjertene tror jeg er i bruk på 4. jula hos meg nå...


Variant nummer tre er denne med lilla kuler og litt granbar.
Er liksom  adventsvarianten dette.


Her kan man jo bruke akkurat hvilke kuler man vil selvsagt.
Jeg synes julekuler er fint til mer enn å bare ha på de på juletreet.


Her er samme idè, men har skiftet til røde kuler.
Hadde sikkert vært fint med ett hvitt eller rødt lys, men jeg hadde det sorte framme så det blei sånn.


Dessuten synes jeg det er litt tøft at lyset er sort. 
Greit å bryte litt så ikke all pynten blir for sukkersøt.


Jeg er eneste høne i kurven hos oss og kan ikke kjøre all pynt for søt.
Kara mine må føle seg hjemme de også.


Førjulshilsen fra meg til dere.
Marit

1 kommentar:

  1. flotte tips!

    og sånne former er det flust av på loppis......skulle nok ha kjøpt med en :-)
    klem tone

    SvarSlett