tirsdag 24. desember 2013

En ekstra god julehilsen til de som jobber i dag.

Har latt meg inspirere av filmen man bare MÅ se på julaften.
Tre nøtter til Askepott.
Eller det er faktisk ikke helt sant for min del.
Jeg hører alltid på Tre nøtter til Askepott på julaften, hvis jeg ikke er på jobb da.


Når det er sagt ønsker jeg alle som skal jobbe i dag 
en ekstra god julaften og masse kos resten av jula.
Ønsker å trekke fram de som er på jobb, fordi det ikke er selvfølgelig 
for oss alle å ha fri på denne spesielle dagen i året.
Er så heldig å ha fri selv denne julaftenen.


Det er mange som går på jobb i dag og gjør en fantastisk innsats
for at andre skal ha en koselig julaften.
Både de som jobber turnus i ulike yrker og mange frivillige som bidrar 
i julaftens-feiringen rundt om i landet.


Synes vi i fellesskap skal sende de en god tanke
og sette pris på at de er der.


Ønsker også alle dere andre en riktig god julaften.
Måtte dagen og kvelden bli fredelig og fin.
¤¤¤¤
Juleklemmer fra Marit

3 kommentarer:

  1. Har vært "heldig" til nå. Jobbet noen timer ekstra,
    av fri vilje, et år. Men neste år må jeg nok jobbe tenker jeg.
    er jo koselig når en bare innstiller seg på det.
    Ønsker deg en riktig god jul :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder. :))
    Ønsker deg en GOD JUL og tusen takk for alltid så hyggelige kommentarer. :)
    JULEKLEM

    SvarSlett
  3. Fin tanke. Noe en lett glemmer i alt julestresset. Ønsker deg også en fortsatt fin jul :D
    mvh
    Cecilie

    SvarSlett