onsdag 18. desember 2013

Engler på sigar-brettet...

Disse to små englene har jeg vist før,
men de er så søte og små at de forflytter seg stadig.


Dette lille brettet fikk jeg av en kompis da jeg hjalp til å rydde på loftet hos han.
Glasset oppå er knust, men det gjør ikke noe.
Jeg liker det alikevel.


Dekoren under glassplata er rett og slett gamle fine bånd som har sittet rundt sigarer.
Det er utrolig dekorativt og jeg elsker dette lille brettet.
Det er så fine farger og patina på det.



Dette passer akkurat til min fargeskala.
Ingen som røyker her i huset, men ett brett med sigar-reklamer det har vi.


Tror hverken englene eller vi tar helseskade av det.


Fortsatt god julefred til alle som titter innom.

1 kommentar:

  1. Et morsomt brett.
    Koselige engler. Har etpar i blått, men jeg tror de er mindre
    Ha en flott førjulsdag :)

    SvarSlett