søndag 22. desember 2013

Engler

Det blir flere og flere engler som får pynte huset til jul for hvert år.
Disse flagrende, skjøre og vakre skapningene
dukker opp både her og der.






Her har jeg samlet mange på ett speil.
De blå og de hvite er fra Hadeland glassverk.
Den blanke med gullvinger har jeg kjøpt på loppis en gang.
Gjenbruksengler er like bra som andre engler.
Og her i blogglandia er det jo mange som
liker gjenbruk, så da er vi også
gjenbruksengler. Hi hi.
¤¤¤¤
Ønsker dere en fin dag,
alle som en.

1 kommentar:

  1. Har en slik stor blå, og to små blå lik de hvite dine.
    Ja hos meg er deg mange gjenbruksengler.
    Visst jeg kjøper selv så blir det stort sett det,
    eller på salg over jul. Kjøpte flere til -70% på nyåret i år.
    De har ligget nedpakket til nå, så da er det jo nye engler
    når jeg pakker de ut.
    Ønsker deg en god søndag i regnværet :)

    SvarSlett