fredag 6. desember 2013

Gammel reklame til jul...

Gamle bokser med reklame er utrolig dekorative.
De har så flott skrift og kvaliteten på en gammel boks er solid.
De som er røde er kjempefine nå som juletida nærmer seg.


Her har jeg funnet fram griseformen min.
Disse er ikke lett å få fatt i, men jeg er så heldig å ha en.
I år vil jeg prøve å lage marsipangriser med den.


En håndfull gamle sjokoladeformer har jeg også funnet fram.
Tror ikke de blir brukt til mer enn dekor denne jula.
Man rekker ikke alt, og sjokolade står ikke på planen dette året.


Dette er det røde hjørnet på benken min akkurat nå..
Er bare en av disse boksene som står her til vanlig, men må sørge for å ha de fremme nå i julemåneden.


Se på de fine skriftypene på boksene.
De kunne å gjøre reklamen til blikkfang i gamle dager...


Blir mye jul på bloggen nå, men jeg er glad i jula
og synes det er hyggelig med tradisjoner.
Så dere får bære over med det.
Kan se at jeg ikke er alene om å skrive mye om jul for tida.
Det er så masse flott å se rundt omkring i blogglandia.

1 kommentar:

  1. Jeg elsker gamle dåser og har mange deciderede gamle juledåser - kan ikke få nok af dem. Måske fordi der ikke findes så mange.

    Det ser meget smukt og hyggeligt ud hos dig :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlett