fredag 13. desember 2013

God julestemning.

Juledekorasjoner er både enkelt og morsomt å lage.
Her har jeg funnet fram mer fra "Julelageret" mitt.
Ullstoffet på stolryggen er ett gardinfag.


Den vesle jerngryta har noen malt rød en gang.
Kommer ikke til å gjøre noe med fargen på den, for jeg synes
fargen er fin til jul.


For at lyset skal stå stødig så har jeg skrudd av lokket på et 
syltetøyglass og tredd kubbelyset nedi.
Da fikk jeg lyset opp fra granbaret og det står stødig.


Disse gamle treskoa synes jeg også er fine som "julepynt".
Synes at det rustikke og litt grove også er fint.


Båndet, soppene og de to stjernene er nye.
Alt det andre er kjøpt på loppemarkeder i løpet av året.


Ikke så mye som skal til for at det skal bli god julestemning.

5 kommentarer:

  1. God morgen til deg!!
    Flott julepynt. Slike sko har jeg som min far har brukt.
    Husker han gikk i hønsehuset med de.
    Er litt morsomt å ha.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Elsker rustikk julepynt. Bare blitt mindre og mindre julenisser med årene her i huset. Dette falt derfor i smak hos meg :)

    Ha en fin dag
    Cecilie

    SvarSlett
  3. Veldig koselig julestemning hos deg, Marit!! Treskoene var kjempefine!!
    Ønsker deg en fin adventshelg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Du har vist så utrulig mye fint gjenom hele adventstiden. NYDELIG sammensatt, flotte bilder med masse stemning og sjarme. Herlig!

    SvarSlett
  5. Så fint - og meget "gammel jul" - skønt.

    Kh. Marlene

    SvarSlett