søndag 8. desember 2013

Julekopper fra gamledager.

Jeg har ett samlerhjerte og juleting er noe av det jeg er mest svak for.
Har vært så heldig å finne to eldgamle kopper med julehilsener på.
Disse kommer fram til jul hvert år.


Denne koppen har ett nagg i kanten,
vanligvis kjøper jeg bare ting som er hele.
Her ble det ett unntak siden denne hadde så fin tekst.


Her har vi begge koppene på plass,
så da er det snart jul.


Synes det er noe eget og romantisk over disse koppene.
Tenk at de hadde så dekorative og flotte ting som ble satt fram til jul.
Ganske stor kontrast fra de øvrige dagene i året vil jeg tro.
Julen var årets største høytid.




Vakre detaljer.







Litt uvanlig med rosa som julefarge,
men det var unektelig veldig romantisk da.
Dessuten er det morsomt å se at det ikke er en ny idè.
¤¤¤¤
Håper alle får en trivelig førjulstid.

5 kommentarer:

  1. Hei,hei.
    Så flotte innlegg du lager med mange herlige skatter.<3
    Ønsker deg en flott 2 Søndag i advent.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Bedårende kopper! Kjekt med slike sjeldne funn som dette er.

    Ønsker deg en fin søndag.

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Thank you for your sweet message on my blog.
    Je hebt een prachtig blog vol inspiratie
    Lots of love and warm greeting Margarita

    SvarSlett
  4. WOW SÅ FLOTTE
    MASSE FINE BILDER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Uh, hvor er du heldig! Gad godt have sådanne kopper. Smukke indlæg, du laver - har lige kigget de sidste, jeg ikke har set - nyder virkelig din blog. Hyggelig og rigtig gammeldags jul - tak :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlett