torsdag 12. desember 2013

Julemagi.

Det er noe med julesakene man finner fram igjen og igjen hvert år.
Enkelte av tingene har liksom noe rent magsik ved seg.
Litt barnslig dette her jeg vet det, men det sies at det er viktig å beholde noe av barnet i seg.
Her skal jeg vise dere en boks som jeg synes er magisk vakker...






Ikke sikkert det er flere enn meg synes denne er magsik vakker,
men for meg er den det med sine mange detaljer og farger.
Man får liksom lyst til å åpne den for å se hva som er inni.
Og selvsagt er den fylt med julegodteri, så den som åpner kan ta seg en liten søtsak...

6 kommentarer:

  1. den boksen var virkelig nydelig :-)
    klem tone

    SvarSlett
  2. Kjempefin,så mye fint du har. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Nydelig boks, de var fine de under her også...og de gamle julekulene lengre ned var kjempefine!!! Morsomt med gamle ting:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Det er da de smukkeste juledåser, du viser - jeg samler selv på juledåser, og især i Sverige har de lavet mange flotte (gamle).

    Godt at høre, at din far er ok igen.

    Kh. Marlene

    SvarSlett