mandag 30. desember 2013

Julestemningen hos meg 2013.

Har bare lyst til å dele noen bilder fra kjøkkendelen i huset.
Slik har det vært her i julen.
Jeg er ikke god på å fotografere rom,
så det blir bare små utdrag.
Jeg er nok et kjøkkenmenneske må jeg innrømme,
 og har lettest for å like meg i denne delen av huset. 
Stua får jeg liksom ikke samme dreisen på...









Jeg er jo litt stillforvirret om man kan si det sånn.
Så her har det som vanlig vært en herlig miks.
Kommer nok aldri til å forandre meg heller.
Fornøyd med variasjonen jeg...



3 kommentarer:

  1. ser kjempekoselig ut ....jeg er ikke så god på å pynte til jul, synes det bare blir rotete.
    den kjøkkenbenken jeg ser litt av, ser ut til å være såååååå fin!....vis den frem i sin helhet?

    Godt nyttår!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Så herlige kjøkkenbilder,lunt og trivelig hos deg. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Det viktigste er at en selv trives
    med tingene en har rundt seg.
    Koselige kjøkkenbilder hos deg.
    For meg minner det aller mest om ei spisestue.
    Du har sikkert et stort kjøkken med en god spiseplass.
    Ha en god nyttårsfeiring :)

    SvarSlett