fredag 27. desember 2013

Juletre 2013.

I år har vi prøvd oss på en ny variant angående juletre.
Vi har satt ett lite juletre på ett gammelt bord i stua.
Normalt sett har vi et stort et, fra gulv til tak.
Er ingen fotograf og ser nå at det hadde vært bedre å ta bilder av treet mot en vegg.
Problemet er bare at treet står ikke ved en vegg, så da får det bli som det blir.
Vinduet gjør treet veldig glissent...


Grunnen til at det ble ett lite juletre i år er denne juletrefoten her.


Den er laget i glass og jeg husker at oldemoren min hadde en sånn med ett lite tre oppi.
Jeg har på diverse loppemarkeder i løpet av sommeren sikret meg tre slike i tre ulike størrelser.
Dette er den minste.


For at kakeboksene jeg er så glad i skal få komme fram i lyset,
 har jeg dandert dem under dette lille treet.
Slik at de skal illudere pakker.


Her er det både kakebokser og gamle juleskrin om hverandre.


Synes det var en fin måte å la de synes litt på.
Vi feiret ikke julekvelden i dette huset,
så de lå ikke i veien for de riktige pakkene.


1 kommentar:

  1. For en nydelig juletrefot. jeg har aldri sett sånne før, og du sier du har funnet tre stykker...! Ellers vi jeg takke for flotte bilder av mye fine "snurrepiperier" i hele desember. Det har vært spennende å artig å se så mye fint. Tusen takk for at du deler. Ønsker deg en fortsatt fin romjul og et godt nytt år.

    SvarSlett