mandag 16. desember 2013

Litt mer jul for hver dag.

Blir litt mer jul her i heimen for hver dag som går nå.


Har nå ordnet litt mer jul på den gamle kjøkkenbenken min.
Kan jo minne om en adventsstake med 4 lys, men dette er julepynt for meg.


Kommer sikkert ikke til å være sånn her helt til jula er over.
Jeg bytter ut og flytter rundt hele tiden.
Alt etter hva som skal skje i huset.
Når vi har selskap, pleier maten å stå her. Så kan folk forsyne seg selv.


Jeg samler på gamle piperensernisser.
Synes disse er så sjarmerende.
Han her er på skitur, men har litt trøbbel med skiføringen ser det ut til.
Kanskje på veg hjem fra julebord?


Ja ja sånt kan skje i disse julebordtider.


Disse gamle kulelysestakene er jeg veldig glad i.
Synes fasongen er sjarmerende og romslig.


Kulerunde og fine.


Her har vi en annen nisse på kjelken sin.
Er de ikke søte?


 Her hos oss er det mye farger på interiøret og sånn ser det ut rundt benken.
Mange ting, men sånn liker vi det
Kan vel kalle meg en maksimalist tror jeg...



2 kommentarer:

  1. Hei ;)
    Så nydelige stemningsfulle bilder !
    Flotte lysestaker og herlige nisser ;)
    Synes du har masse nydelig julepynt.
    Og a de nissene er kjempe søte og sjarmerende.
    I jula er eg veldig for "uperfekt" pynt,
    det gir mest stemning synes eg.
    Veldig gjerne hjemmelaget,
    og laget av barn ;)
    her er nok og som hos deg....
    Pynt i alle farger og fassonger ;)
    Fra en maksimalist til en annen...
    Ha en strålende fin adventsuke !

    SvarSlett
  2. Så koselig du har pyntet til jul ;-)

    Ha en herlig kveld og en riktig god natt!

    SvarSlett