tirsdag 10. desember 2013

Litt rosa jul.

Var så heldig å finne en liten kurv med gamle julekuler på bruktsjappa.
Det klarer jeg ikke motstå og de ble med hjem.
Noen av dem var rosa, jeg hadde noen rosa fra før også, laget derfor en samling
med rosa kuler på ett fat.


 Har fått litt sansen for rosa kuler.
Rosa og hvitt er jo friskt og fint sammen da.
Litt sukkertøyaktig blir det, men det passer jo til jul det.


Tror jeg ligner litt på skjæra.
Både den og jeg liker ting som skinner og glitrer...


Disse rosa kulene er en fin førjulsdekorasjon.
Når jula starter for alvor er det nok de tradisjonelle julefargene som 
rødt, hvitt og gull som får regjere i heimen hos meg.


Vakre mønstre og fargekombinasjoner.
Hos meg er det nytt av året å bruke rosa i denne tida,
men jeg synes det var veldig søtt og romantisk.

4 kommentarer:

  1. SÅ ENIG MED DEG
    VELDIG VAKRE
    HELDIG DU SOM HAR SÅÅÅ MANGE FINE
    FINE DAG TIL DEG
    KLEM ELI:))

    SvarSlett
  2. Så heldig du var som kom over de ! Kjempe fine ;) Me har trålt loppemarkeder og brukt butikker i høst, på jakt etter gamle kuler, men finner lite. Og ingen så fine ;) Ja de gir herlig advents følelse.
    Ha ei fortsatt fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine gamle kugler - dem kan man bare ikke få nok af!

    Kh. Marlene

    SvarSlett
  4. Kjempesøte kuler, skjønner godt at du måtte ha med deg disse hjem!
    Ha en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett