lørdag 28. desember 2013

Magisk julestemning.

Det er noe magsik ved julen.
Denne magien er vakker, forlokkende og litt uoppnåelig.
Så må man gripe de små øyeblikkene hvor magien åpenbarer seg.
Noen tulipanblader som lå på bordet ble starten på mitt magiske øyeblikk i dag. 











Lekte meg litt med tulipanbladene og de gylne nøttene jeg har brukt til bordpynt.
Nøttene Askepott finner er jo magiske, så hvorfor ikke...
Magien for meg i dag var å skape noe vakkert.
Og dette er vakkert for meg.
Hvis du også liker det, har jeg klart å skape ett øyeblikk 
med litt hverdagsmagi her på bloggen.
Det er faktisk målet mitt med noen innlegg.
Bare å dele noe vakkert å se på.


1 kommentar:

  1. Så vakre de gylne nøttene er!! Jeg ser du har pyntet så flott til jul på bildene under her. Likte så godt bildene av tulipanene i norgesglassene og juletreet var veldig fint.
    Ønsker deg en fin søndag!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett