torsdag 5. desember 2013

Messing til jul.

God julestemning for meg inneholder nypusset messing.
Synes det skinner så varmt i det.
Varm stemning er noe vi trenger nå i den mørkeste tida av året.


Ofte ender flere lysestaker opp på ett brett her hos meg.
Liker å samle ting til en helhet.


Den lille gryta i messing er superfin til nøtter.


Har i år pusset noen pyntepotter i messing og kjører full messingstil i dette vinduet.


Dekoren på denne blomsterpotta lot jeg meg fasinere av. 
Jeg har to stk like.
Minner meg litt om en ananas.


Høy blingfaktor på denne enden av bordet.


Rett og slett god julestemning for meg dette her.
Alt av ting på bildene her er kjøpt på diverse loppemakeder.
Så her lever gjenbruksånden også i julemåneden.

3 kommentarer:

  1. Så koselig. Messing får skinne høst og vinter og i jula med her på Bergheim også. Det er så lunt og koselig. akkurat som hos deg.

    SvarSlett
  2. Veldig koselig! Flott med mange lyststaker på ett sted - og veldig stemningsfullt med røde lys.

    Ha en finfin ettermiddag og kveld!

    SvarSlett
  3. Rødt og gull- rødt og messing - rødt og kobber utfyller hverandre så godt :) flott når det er samlet mange på et brett. Vakkert :)

    Ønsker deg fine juledager

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett