tirsdag 3. desember 2013

Nostalgisk og julerødt.

Rødt er min favorittfarge uten tvil.
Den gir varme og liv til omgivelsene og gjør mye ut av seg.
Se bare på dette lille tablået her.


Julestemning her tør jeg påstå.


Noen gamle kuler jeg fikk av en kamerat i sommer.


Fint å ha venner som gir bort sånne små skatter til en som setter stor pris på det.


Liker godt det rustikke metallet mot de fine skjøre glasskulene.


Sånne ting forelsker jeg meg veldig lett i.


Masse gammel sjarm på ett brett, eller det er jo egentlig en taburett det står på da. He he...


Akk ja, det var dagens lille dose med nostalgi dere.
Ha en nostalgisk dag videre.

3 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig med deg, og rødt er også en favorittfarge i interiør hos meg også. Stemningsfulle bilder og nydelige gamle julekuler. Nyt dagen.

    SvarSlett
  2. rødt er ikke min farge, men noe har jeg i julen.....synes det er så koselig å se hos andre :-)
    likte veldig godt sammensetningen på bilde her :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Lekkert, er glad i rødt selv og farger generelt. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett