mandag 2. desember 2013

Opprydding i kjøkkenskapet...

Det er jo snart jul og kjøkkenskapet med tørrvarer er ryddet og vasket.
Det som imidlertid skjer når jeg gjør dette er at det dukker opp
 ting som har blitt glemt, gått ut på dato etc.
Det skjedde nå også.


Jeg "fant" igjen to flasker med noe malt-saus på.
De har stått der i flere år.
Så nå gikk innholdet i vasken. men flaskene var jo så fine.
De klarte jeg ikke å kaste selvsagt.
(Får dilla av meg sjøl iblandt!!!)


Sa da blei det å pynte litt med dem da.
To flasker på ei fjøl liksom.
Der har du meg...


Så nå står det en liten dekorasjon på 
krakken ved min gamle kjøkkenbenk igjen.
Her byttes det ut hele tiden.


Det byttes ut, men jeg kaster ikke.
Mye som er kjekt å ha for å si det sånn...
Noen som kjenner seg igjen?

3 kommentarer:

  1. Så mange flotte nostalgiske innlegg du legger ut. :) Herlig den gamle krakken. :)
    Ha en fin kveld.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Eh, ja! "Den kan jeg jo kanskje bruke til noe, kan ikke kaste den." Heldigvis klarte jeg å begrense meg her om dagen da jeg hadde samme type ryddeaksjon i skapet og fant poser og kartonger med utgåtte varer. Ikke like stilig med stearinys i en betasuppe-pose... (",)

    SvarSlett
  3. Ja det er mange ting som er kjekt å ha.
    Kjenner meg igjen. Men syns jeg er blitt
    litt flinkere.
    Ble jo veldig koselig på krakken din da.
    Ønsker deg ei flott adventsuke :)

    SvarSlett