onsdag 11. desember 2013

Rødt og sølv.

Var så heldig å finne en flaskeholder på loppemarked i fjor.
Hadde ønsket meg det lenge.
Og vips dukket det opp en på loppis.


Jeg har skrudd av håndtaket til å bære holderen i.
Det jeg så for meg var en flott blomsterpotte, og det fikk jeg.
3 stk minijulestjerner passer akkurat nedi her.


Er ikke ofte jeg smaker sterke drikker ellers i året,
men akkurat til jul er det godt med en liten likør på kvelden...
Ikke hver kveld, men innimellom.


Må vel innrømme at jeg liker detaljer og kanten på flaskeholderen er flott.


Dette er egentlig litt vel mye glam selv for meg som liker litt av det,
men til jul er det lov å kjøre litt mer av det enn ellers, så da får det gå.

1 kommentar:

  1. Var nydelig som blomsterpotte den da.
    Ja en kan pynte litt ekstra til jul.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett