søndag 15. desember 2013

Rustikk og blank jul.

Rustikke og glitrende ting er fint sammen og i jula kan man leke masse med dette.
Helt unyttig å dille sånn vil mange si, men det skaper for meg livskvalitet.
Det er en måte å få ut litt kreativitet på tror jeg.


Jeg er ikke god på håndarbeid, men å sette sammen farger og overflater av ulike slag det liker jeg.
Derfor blir det mye dill og dall i og rundt huset vårt.
Julen er en perfekt høytid for sånne som meg.


Artig å prøve ut nye materialkombinasjoner for å se hvordan det fungerer sammen.


En gammel klype til juletrelys er vakker på nært hold den også, 
med krystall som bakgrunn og slitt treverk som underlag.


Krystall og sink går fint sammen.


Innleggene fra meg her nå før jul er hverken matnyttige eller informative.
Men jeg håper de kan være med å gi litt inspirasjon,
 og bidra til at dere har noe pent å se på mens dere er innom meg på bloggen.
Hjertlig velkommen er dere.
Dessuten er det så koselig med alle hyggelige kommentarer
dere legger igjen hos meg.
Dere er supre.
Juleklem fra Marit


1 kommentar:

  1. Åh ja, gammelt julepynt - mere af det tak ;-)

    Kh. Marlene

    SvarSlett