mandag 9. desember 2013

Siste rest av mose.

Ute på trappa mi har jeg hatt en pose med mose liggende.
Nå har snøen kommet og posen lå under alt det hvite selvsagt.
Litt upraktisk når man skal koste trappa.


Da måtte det litt rydding til.
Jeg kunne jo ikke kaste mosen som jeg hadde plukket.
Så da ble det en siste dekorasjon med mose da.


Naturmaterialer er helt konge rett og slett.


Nok en gang skogbunnen inn i stua.
Det blir jeg visst aldri lei av.


Så da står denne i stua og ønsker folk en god jul.


Det har blitt så lyst og trivelig ute etter at snøen har kommet.
Deilig med litt vinterlys på dagtid nå, selv om det er av kort varighet.


Var fortsatt en liten dott med mose igjen.
Og jeg kan jo ikke kaste den heller, så da ble det enda en liten dekorasjon da.
Men nå er det slutt på mosen altså.


Sånn er det når man har idèer i fleng oppe i hodet og materialene er der.
Da klarer jeg ikke la være...


Så da får jeg lov å ønske dere en god start på uka.
¤¤¤¤
Marit

1 kommentar:

  1. Jeg elsker de gamle paddehatte - enhver slags. Har netop købt nogle små i glas (nye), som jeg ikke før har set. Vil sætte dem sammen med pudemos.

    Kh. Marlene

    SvarSlett