torsdag 5. desember 2013

Snøen har kommet!!!

Nå har snøen kommet på Hadeland.
Her kommer en liten stemningsrapport fra trappa mi i kveld.


Nå har vi skikkelig vinterstemning her.


Det både blåser og snør godt ute nå.
Snødrevet synes på bildet i midten her.
Blir nok snømåking i morgentidlig ser det ut til.
Vi har sluppet billig unna hittil, så det får vi tåle!


Da kan vi glede oss til lysere omgivelser når vi våkner i morgen dere.
Her har vi fylt opp vedkassen og sitter ved ovnen og koser oss.
Ønsker alle en fin kveld med mye vær.


10 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig hilsen, Marit!! Ja, snøen kom her også i går kveld...jeg hadde håper det skulle komme mer enn det gjorde, men det er håp til søndag visstnok også:) Nå er det koselig å tenne masse stearinlys og fyre litt i ovnen.
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. herlig med det hvite teppet som dekker over de triste høstfargene som henger igjen.

    SvarSlett
  3. Det ser da godt nok vinterligt ud - smukt, men vi kan nu godt vente lidt med sne her i Danmark. Har haft 4 meget hårde/strenge vintre i træk.

    Kh. Marlene

    SvarSlett
  4. Här har det oxå äntligen blivit vinter...jag är galen i snö... bland det bästa jag vet !!!!

    Kram anette

    SvarSlett
  5. Härligt med all snö! Tack för besöket och kommentaren! Det är klart att man skall blanda stilar! Och behålla det man tycker mest om framme. Det var bara det att jag inte har kunnat välja och därför har det blivit för mycket framme, för länge- och för dammigt! Kram Anna

    SvarSlett
  6. Heisann
    Så koselige bilder da....og jammen er det fint med snø!
    Her var det også slik i helgen med et forrykende vær om fredagen og nydelig vintervær på lørdag.....
    men men...nå er det grønt igjen :)
    Ønsker deg fine førjulsdager og takk for koselige hilsner hos meg :)

    SvarSlett
  7. Åh..så koselig :) her er omtrent alt smeltet vekk igjen- og nå har det bare vært tykk tåke i et par dager.
    Hadeland er et flott sted :)

    Nyt kvelden klem Monica

    SvarSlett
  8. Koselig !
    Og takk for kommentar hos meg ;)
    klem

    SvarSlett
  9. Snjo er vakkert, rett og slett. kvar haust kvir eg med te vinteren, te snjoen kald og kvit. Så kjem den, og eg forstår ikkje kva eg kvidde meg til :DTakk for fin kommentar hjå meg i kveld.

    Klem og god sundagskveld!

    SvarSlett