mandag 2. desember 2013

Stemningsrapport.

Innom med en liten stemningsrapport fra meg.
Godt og gammeldags er vel det jeg kan beskrive min vinterpynt som.
Nå før jul er det ekstra kos å bruke de gamle tingene.


Som sagt bruker jeg gjerne ting på nye måter. 
Disse to bestikk-kurvene har blitt fruktfat og nøtte og kakefat hos meg.
Skal jeg få brukt tingene til noe må jeg gjerne finne på noe nytt å bruke dem til.
Ingen vits å ha masse gamle ting som bare står der.


Dette var jo en ganske koselig bruk synes jeg. 


Masse gamle elementer her, sammen med en liten lysestake som var ny i høst.


Gammelt kobber er jeg jo også veldig svak for,
så kobberkjelen har fått være med som dekorelement.
Den kan  ikke brukes til kaffekoking, da fortinninga inni er ødelagt.


Håper dere får en fin dag i dag.
Klem fra Marit

1 kommentar:

  1. Skønne, skønne stemningsfulde billeder - jeg har lyst til at se mere, når jeg er inde på din blog, og det er vel egentlig ret godt, når man tænker på alle de blogs, der findes!

    Kh. Marlene

    SvarSlett