onsdag 22. januar 2014

Innrammet.

Gamle rammer er vakre.
Denne er nok malt opp igjen med gullmaling av noen en gang for lenge siden.
Men se på detaljene da, synes det er vakkert jeg.



Denne ramma sitter på et speil.
Speilet er også gammelt og slitt og gir en noe slørete gjenngivelse av virkeligheten.
Jeg liker å ha speil bak stearinlys, så får jeg dobbel glede av det fine skinnet.
Dette er en stemning jeg liker.



Her er rammen på det gamle barberspeilet fra ett av høstens loppis.
Så sjarmerende slitt at jeg har latt det henge på veggen siden da.
Her står speilet på benken, fin patina på speilhylla også.
Flere enn meg som tar dette på ramme alvor? hi hi.

3 kommentarer:

  1. Takk du, jeg har samme dilla. Og vi er nok ikke alene for det begynner å bli vanskelig å finne slike skatter. Noen flotte eksemplar du har funnet da. Heldig du :) Veldig smart å ha lyset foran speilet forresten.

    Mvh
    Cecilie

    SvarSlett
  2. Morsomt ord spill du har,hihi
    Du er bare så flink å finne skatter,så gøy du må ha det :):)
    Takk for gode ord på bloggen min ♥

    Klemmmmm

    SvarSlett
  3. Synes du er så god til å vise stemning,
    og den stemningen du får frem liker eg veldig godt ;)
    Men ja sånne gamle rammer er flotte.
    Har noen selv, desverre gjemt inne i et skap foreløbig,
    for vi har så dårlig plass ennå :(
    God natt og god dag i morgen ;)
    Klem

    SvarSlett