onsdag 15. januar 2014

Kule kulestaker i kobber.

Jeg digger ordspill og jeg synes faktisk dette er to kule staker.
Ikke bare to kulestaker. He he...



Synes det er fryktelig morsomt at både kobber og messing er i trendbildet nå om dagen.
Sjøl har jeg alltid likt disse metallene med den varme tonen.
Har samla kobber og messing i mange år.
Artig at jeg for en gangs skyld er "inn".
Men ei klokke som står går jo riktig to ganger om dagen den også...



Kobber og sliten plett er da ganske stilig sammen.
Kaldt og varmt i god miks.



Jeg har brukt dette brettet i noen innlegg denne uka,
men det er dette jeg har dilla på nå.
Da bruker jeg det masse og så går jeg lei og bytter over til neste ting som fenger ei stund.
Håper dere har det fint alle bloggvenner og andre venner der ute.
¤¤¤¤
Det er så koselig med besøk og ekstra hyggelig er det når jeg har fått en kommentar.
Det setter jeg stor pris på.
Bloggverden er en positiv greie må jeg si.
Så mange hyggelige mennesker.
Love you all.



2 kommentarer:

  1. Nei nå har innleggene dine gått meg hus forbi?? Skikkelig flotte innlegg :)
    De kulestakene var jo skikkelig flotte :):) Hihi,ser deg i stakene ;) ;)

    Takk for trofaste kommentarer hos meg,setter pris på deg ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Jammen har jeg ikke blitt med på bildet gitt.
      Rosa t-skjorte og greier. Hi hi.
      Klem Marit

      Slett