mandag 6. januar 2014

Lett og rosa.

Deilig å kunne pynte med litt rosa igjen.
Den fargen dukker opp igjen hele tiden her hjemme.
Ikke som store innslag, men som små drypp litt her og der.


Nå er en rosa rosebukett det lille innslaget her.
Synes de minner meg på at det går mot lysere tider.
Våren er ikke så altfor langt borte...


Men vi kan få nok snø i år også.
Vinteren kan komme i både februar og mars også den.
Ingen vet hvor haren hopper, sies det.


Nå lar jeg meg imidlertid fryde over den lille
gleden av å tenke på våren.
Masse å glede seg til da.


Noe jeg gleder meg masse til er alle loppemarkedene som skal besøkes.
Skattejakt er utrolig gøy.
Sikkert flere enn meg som gleder seg til det?


Litt rosa vårstemning i januar fra meg i dag.
Dagen er nå 2 min og 35 sek lenger.
Det er ett steg i riktig retning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar