søndag 26. januar 2014

Lyst og lett med stråmønster på benken.

Først vil jeg takke for engasjerte og flotte kommentarer til innlegget mitt om like blogger på fredag.
Må si jeg liker meg godt her i deres selskap i bloggeland.
Supert fellesskap her og alle har sin plass, flott!!!
Nå over til det dette innlegget skal handle om.
Ny lettere pynt på kjøkkenbenken min.
Følte for å ha ett litt luftigere preg på benken nå.
Eller luftig er vel kanskje ikke helt ordet, 
jeg klarer ikke la være å gruppere flere ting om gangen.
Minimalist er jeg ihvertfall ikke!!!




Ting i stråmønster tror jeg blir noe jeg skal jakte på til sommerens loppemarkeder.
Har liksom ikke fått sansen for det før nå.
Da jeg var barn hadde besteforeldrene mine stråmønster middagstallerkener
og vi spiste sammen med dem hver dag, så tror jeg så på det som litt hverdagslig.
Men nå synes jeg det er kjempefint og jeg kunne brukt det både til hverdags og fest.
Problemet er bare at denne krukken er det eneste jeg har, foreløpig...




Så nå får riskrukken stå på benken en stund med nydelige tulipaner oppi.
Telysestakene har jeg fiksa sjøl.
Tror det blir ett innlegg om dem senere.
De sølvfargede lysestakene har jeg sprayet med sølvfarge,
da de hadde en mørk bronsefarge fra før, men det gjorde jeg i fjor.
Så det er gammelt nytt.
Ønsker dere en fin søndag.

4 kommentarer:

  1. Så fint det var. Ser at det endelig er tid for tulipaner igjen, har alltid likt tulipaner.
    Så flotte bruktfunn du viste i innlegget under, jeg likte spesielt godt den grønne boksen. Og "debattinnlegget" før der igjen; så sant så sant! (",)

    SvarSlett
  2. hyggelig benk... Likte veldig godt de hjemmelagde telysglassene :) De gav en fin stemning.

    SvarSlett
  3. Åå så flotte bilder,benken din er råtøff og du er så flink til å
    pynte og gjøre det koselig. :))
    Ha en fin Søndag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Så koselig med med hjemmelagede telysglass . Stråmønsteret er veldig fint, har masse av det selv :-)
    Likte spesielt godt vekten i bakgrunnen på bildene, den var superfin!!!
    God søndag :-))

    SvarSlett