tirsdag 28. januar 2014

Morgenstund...

Etter å ha vært ute å måkt snø (igjen)...
Kom jeg inn for å ta meg en velfortjent tekopp.
Da fant jeg denne figuren her lettere henslengt på kjøkkenbordet.



Ser jo ut til at han tar livet med ro i dag.
Slipper å bekymre seg for snømåking og hverdagslige sysler.



Ikke så ofte han hopper opp på bord og benker,
men når det befinner seg fugler utenfor vinduet blir det spennende
og fristelsen blir for stor.
Matmor er imidlertid lett å sjarmere så det ble ingen irettesettelse denne gangen...
Tenker han var fornøyd med det.



3 kommentarer:

  1. Ja det er litt snø å måke nå.
    Jeg er heldig? eller kanskje ikke,
    Slippe unna måkingen i hvert fall.
    Har ikke armer og rygg til det, dessverre.
    Så min kjære var ute før jobb i dag å måkte,
    og har måkt i kveld. Flink mann- Syns jo litt synd på han.
    Hender en av sønnene er med litt da, men i dag passet det visst ikke.
    Skulle ønske det var slutt på snøen nå, men det ser ikke slik ut.
    En får være glad vi ikke har det så tørt som mang andre steder i landet.
    Ønsker deg og pus ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett
  2. Så søt :-)
    Hvem hadde ikke latt seg sjarmere av et slikt blikk!
    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  3. Hi,hi... katter er noen herlige dyr.
    Katten din er så lik katten jeg hadde - ser på bildene dine og kjenner jeg savner han masse.

    Kos dere - både du og katten :)
    :) Inger

    SvarSlett