tirsdag 14. januar 2014

Nærbilder...

Ble visst ikke ferdig med kofferten i ett innlegg jeg.
Fikk kick med fotoapparatet og litt mer lys.
Så da ble det noen flere detaljbilder av kofferten da.
Jeg har det med å sette linsa nært innpå ting.
Mulig jeg er en smule detaljorientert...









Nå skal jeg love at jeg er ferdig med denne for en stund her på bloggen.
Men tror den blir en favoritt i heimen ei stund...
Tenker å fylle den opp med interiørbladene mine som har
blitt veldig mange etterhvert.
Kan jo ikke kaste noen,  for det er jo så mye fint å se på der.
Gode ideer osv.

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for nyttig tips. Det blir nok til at døra blir malt på begge sider. Det fine med å blogge om slikt er at det alltid er noen med erfaring som kan gi gode råd og tips. Du viser flotte bilder, det kjedet er bare nydelig. Ha en flott dag

    SvarSlett
  2. Herlige bilder, liker også å krype nerme å knipse detaljer .
    Skjønn gammelkoffert. Har og noen sånne, fremme og på loft.
    Bor på gammel gård, og da finnes det mye rart gammelt som er fint, men kan ikkje ha alt fremme på ein gang.
    Ha ein fin dag Klem,

    SvarSlett
  3. Det som virkelig gjør kofferten er jo de gule merkelappene. (",)
    Fin liten sekk i innlegget foran, minner meg om en jeg hadde da jegvar liten. Min bror hadde blå...

    SvarSlett