søndag 12. januar 2014

Ompotting.

Har tuslet litt med noen amaryllisløker jeg kjøpte før jul.
Alle disse tre løkene blomstret i jula.
men til min store overraskelse ser det ut til at alle har en knopp til på lager.
Var lei dekorasjonen fra jul, så jeg pottet de om.
Håper de tåler det da.







Puttet to av dem i Norgesglass og en i en blikkboks som jeg har pimpet litt sjøl.
Ikke den store DIY´en, men litt spray, hyssing og ett hjerte så ble boksen litt sprekere enn den var.
Så blir det spennende å se om løkene tåler ompottingen da.
Løken i det høye Norgesglasset lot jeg stå litt nedi glasset slik at det blir litt som et drivhus.
Artig å prøve noe nytt.

2 kommentarer:

  1. Så mange flotte innlegg som har kommet her siden sist jeg var
    inne da,nydelige ting. :))
    Ønsker deg en herlig dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Spennende å se om det blir blomster på de også.
    En flott vinterdekorasjon.
    Skikkelig stilig den kofferten der da.
    Såg det da vi kjørte fra Gardemoen i dag at det
    hadde vært messe i ditt distrikt. Skulle gjerne vært der ja.
    Må bli en annen gang. Nå har jeg faktisk først planer
    om å rydde bort og selge en del av det jeg har i huset.
    Har så alt for mye. Håper jeg klarer å selge unna noe
    Men det er ikke alt det er lett å kvitte seg med.
    Så vi får se hvordan det går.
    Kan jo selge ting på bloggen også, kanskje noe
    havner på Hadeland :)
    Ha ei herlig ny uke :)

    SvarSlett