søndag 19. januar 2014

Primula fest.

Primulaer hører januar til.
De kommer med ett vell av farger som minner oss på at våren og sommeren kommer etterhvert.
Akkurat nå er det jo blitt skikkelig vinter.
Den kom i år også, selv om vi nesten ble lurt til å tro at våren var rett rundt hjørnet...


Kjøpte meg noen på fredag.
Gikk for rosa på alle, noen ganger kjenner jeg at jeg trenger noe i den fargen.
Så nå har jeg en gammel bolle full av rosa energi.


Man må jo bli i godt humør av disse.


Dette lille rådyret med kalv har jeg hatt i mange år.
Synes hum er så skjønn,
Hun får lov å stå ved siden av disse fine blomstene.


Kalles vel kitch dette, men som den stil-vingla jeg er liker jeg dette også.
Hun er da utrolig søt?


Ei gammel vekkerklokke står også sammen med blomstene på dragkista mi.
Denne klokka går som bare det, fikk en kamerat til å fikse den.
Så fint å ha venner som kan reparere masse rart.
Tusen takk Tor Arne.


Håper ikke dere snør bort.
Skal visst holde på ei stund dette.
Vi får nok den snøen vi trenger i år også.
Men så koselig det er å drive på innendørs når det laver ned ute.
Lage det lunt og godt og riktig kose seg.
Hygg dere i snøværet.

2 kommentarer:

  1. Jeg ser at det begynner å komme primula i butikken hos oss også nå, håper jeg har mer lag med dem enn med julestjerner... (",)
    Synes det gamle dyrefigurene er fine jeg, ikke kitch. Selv har jeg en hund som jeg ikke helt vet hvor jeg skal plassere, men den blir i alle fall ikke kassert.

    SvarSlett
  2. Primula er søte, og de finnes i så mange glade farger:) Jeg har ennå ikke fått meg en rådyrfigur, men dukker den rette opp så ønsker jeg meg også en..de er fine! Flotte bruktfunn i forrige innlegg!
    Ha en fin søndag, Marit!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett