fredag 3. januar 2014

Så var jula over.

Ja da er både jul og nyttår overstått.
I heimen hos oss er det nå normale tilstander igjen.
Det vil si at julepynten har funnet sin plass i skuffer og på loftet igjen.


Pleier egentlig å ha jula til 13. dagen, men i år har den røket ut litt før.
Tror det har å gjøre med manglende snø ute.
Ikke noe som minner om jul utenfor vinduene og da var det greit å ta ned pynten litt før.


Azaleaen fra jul holder imidlertid stand enda.
Pleier å klare å ha de en stund, men har man glemt en vanning er det over og ut.
Får se hvor lenge jeg klarer å ha den i år...


Duken fra kjøkkenbordet passer i stua også, så den får ligge her litt nå.
Kobberpotta ble ikke brukt i jula, men passer fint nå.
Jeg har visst ikke pusset den engang, men det får gå for denne gangen.


Da er hverdagen i gang igjen og det er egentlig godt.
Det vante gjenge er best i lengden.
Ønsker dere en fin dag.

2 kommentarer:

  1. Er glad jeg er oppvokst på Jæren
    der hadde ikke jul og snø noen egentlig sammenheng.
    Koselig de gangene det var snø til jul. Men heldigvis
    klarte vi å skape julestemning inne selv uten snø
    Syns egentlig det er helt greit. Liker bare ikke at det er så glatt.
    Her blir nok det meste av julepynten stående til jeg kommer hjem
    fra Spania neste helg.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk for den koselige kommentaren du la igjen hos meg.
    Det var nok litt spennende og skummelt å skrive såpass rett fra hjertet, men den overveldende responsen jeg har fått sier meg at det var nok riktig å gjøre.
    Veldid hyggelig å kikke innom her hos deg - flott blogg du har! Gleder meg til å følge deg videre inn i 2014.
    Titti-klem!!

    SvarSlett