torsdag 16. januar 2014

Shabby sjarm.

Har satt fokus på litt shabby sjarm i dag.
Dette gamle brettet i plett har en utrolig flott patina.
Skikkelig shabby og lekkert.



Jeg bruker som tidligere nevnt gjerne juggelsmykkene mine til pynt.
Så her er to armbånd med som dekor.



Fine detaljer på håndtaket på brettet.
Jeg digger sånt.



Litt kald eleganse over dette gamle brettet.
Lyset jeg fotograferte i var også litt kaldt, hvis man kan si det sånn.
Lys kan være kaldt ikke sant?.
Likte resultatet godt, selv om jeg som oftest sverger til de varme tonene. 



Ønsker dere en god dag med disse bildene.
Håper flere lar seg sjarmere av mitt gamle brett.

3 kommentarer:

  1. Så flott fat og bilder. :))
    Ha en fin dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Et skikkelig flott fat
    Liker slike.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  3. Lekkert gammet brett, jeg er er veldig glad i slike selv!

    God helg, Marit!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett