tirsdag 21. januar 2014

Slitne roser.

Ble inspirert av den slitne rosebuketten min til å ta noen bilder, før jeg kasserte den.
Roser er vakre helt til de er visne og henger med hodet.
Flott å se gammel skjønnhet.
Gammel skjønnhet er vel faktisk det jeg ofte er ute etter å finne.
Liker gamle slitte overflater og gamle vakre ting.
Gjerne blandet med litt nytt, men må nok innrømme at det blir mest gammelt her hos meg.










Lysestaken bak på noen av bildene var jeg så heldig å vinne på en give away på bloggen til Elin.
inpirasjonfraelin.blogspot.no
Koselig nostalgisk trykk utenpå, så den passer smack inn hos meg.
Litt bling har lett for å snike seg med på bildene mine.
Juggelsmykkene mine egner seg fint som dekorelementer rundt omkring.
Litt bling i hverdagen er bra.
Jeg må iallefall ha det.
Smaken min spenner fra bondeantikviteter til bling.
Så litt stilforvirret må jeg vel være, men motsetninger kan være fint det.
Skaper litt spenning og uventede inntrykk.
Ønsker dere en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar