mandag 20. januar 2014

Små gleder.

Jeg er utrolig svak for små ting, og disse bittesmå pottene,
 med tre bittesmå løker i måtte jeg bare ha.
Løkene er Scilla og de får fine blå blomster når de er klare.
Det fineste er jo at jeg kan  sette de ut i ett bed når våren kommer og 
forhåpentligvis ha glede av dem også neste år.
Dama i blomsterbutikken sa at de sprer seg villig.
Så da får vi se da.



Disse blomsterpottene var så små at jeg måtte vri hjernen min litt for å finne 
noen kule potteskjulere til dem.
Turkoppen i tre og en gammel smørsmelter i kobber ble løsningen.
Det ble rustikt og fint synes jeg.



Han karen her klarte ikke å holde seg borte fra bordet.
Var nok spennende det jeg holdt på med.
Særlig lærsnora på turkoppen var fin å leke med synes pus.





Fine detaljer på den gamle smørsmelteren.
Hjertet ved håndtaket er spesielt fint synes jeg.
Håper jeg klarer å drive fram disse løkene.
Jeg er fæl til å vanne for mye, så skal prøve å holde meg i skinnet nå...

2 kommentarer:

  1. Så flotte detaljer. Jeg likte veldig godt smørsmelteren.

    SvarSlett
  2. Hei ;)
    Ja den smørsmeltere var virkelig skjønn !
    Og du er så flink til å finne egnede bruksområder til ting.
    Fint med litt blomster og planter nå,
    lengter litt etter våren kjenner eg,
    men eg synes liksom me kunne fått litt vinter først.
    Skjønner at noen har fått litt i meste laget hehe...
    Her på jæren har me ennå ikkje fått no snø,
    så venter spent ;)
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett