lørdag 11. januar 2014

Spor.

Har vært på tur med kamera igjen...
Når jeg kommer hjem og ser resultatet av naturbildene, 
får jeg ofte noen tanker rundt noen av dem.
Jeg liker å filosofere litt rundt ting og nå som jeg har en blogg,
 kan jeg jo dele noe med dere.


Spor.
Vi setter spor etter oss hele livet.
Vi velger å følge noen spor i livet.
Vi trår opp nye spor gjennom livet.
Vi går i feil spor innimellom.
Så er gleden stor,
 når man finner tilbake,
 til det riktige
 sporet.
¤¤¤¤
Ble visst ett lite dikt dette.
Rart dette med bilder, de får deg til å tenke over ulike ting.
Dette med spor er i hvertfall noe vi alle kommer borti før eller siden.
Da håper jeg dette var ett godt spor etter meg.
Mest positivt med gode spor.
De er best å følge...
¤¤¤¤
Ha en flott lørdagskveld alle fine venner.
Så blogges vi imorgen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar