fredag 31. januar 2014

Svart og hvitt.

Svart og hvitt er jo en kjent kombinasjon.
Men det er ikke en kombinasjon som er ofte brukt her i huset.
Jeg er ett fargemenneske, men svart og hvitt har begynt å tiltale meg mer.
Så da har jeg laget meg en liten samling med dette.



Helt svart hvitt er det jo egentlig ikke da.
Brettet bakerst har en mintgrønn farge og sukkerboksen er også grønn som dere ser.
Men mest svart og hvitt er det i akkurat denne samlingen.



Tok bort den grønne boksen og synes igrunn dette var kulere.
Helt sant og utrolig til meg å være.
Men smaken utvikles og påvirkes gjennom hele livet og det skjer endringer.
Heldigvis får en vel si, utvikling er bra.
Men det er ingen fare for at det blir så mye svart hvitt hos meg.
Jeg MÅ ha farger for å overleve.



Så da har jeg utviklet meg litt og synes det er morsomt.
Hvis noen av dere lesere har opplevd noe lignende legg gjerne igjen en kommentar.
Morsomt om dere vil dele slike smaks-utviklinger med meg.
Fin fin dag til dere.

5 kommentarer:

  1. Forandrer meg stadig syns jeg.
    Har en "grunnstil" Men så legger en til litt
    etter hvert i gjennom livet.
    Da min sønn fant geviret i skogen kunne jeg
    ikke tenke meg å ha det i stua,
    Men nå har det til og med vært dekorasjon
    på spisebordet.
    Syns det svart-hvite tablået ditt var flott.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke kjempeglad i svart/hvit i grafiske former, syns det blir for hardt men som her, satt sammen av nostalgiske ting,noe hardt og noe mykt med hint til naturen og rocken- Kkempelekkert!! Ha en strålende helg.

    SvarSlett
  3. JEG ER VELDIG GLAD I SVART /HVIT
    MEN MÅ HA FARVER OGSÅ
    HERLIGE BILDER DU VISER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Liler sort & hvitt i små mengder :)
    Flotte bilder og takk for koselige ord hos meg :)
    Fin lørdag til deg
    klem

    SvarSlett
  5. Har alltid vært glad i svart. Svart og hvitt, men etter at vi kom hit og vil ha det gammelt og i landstil har det blitt noen farger også. Men jeg kunne gjerne hatt det svart hvitt jeg ;)

    Ønsker deg en fin uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett