onsdag 1. januar 2014

Velkommen 2014.

Velkommen 2014.
Morsomt for meg å kunne ønske velkommen til ett nytt år på min egen blogg.
Startet opp med bloggingen i september 2013.
Det er akkurat så gøy som jeg trodde det skulle bli.
Jeg er utrolig takknemlig for at så mange har tittet innom denne nybegynneren.
Hadde som et mål å nå 5000 treff til nyttårsaften.
(Dette var jeg veldig usikker på om kom til å gå bra.)
Så viser det seg nå at det har blitt over 11 000 treff.
Jeg er superhappy over det.
Håper dere har lyst til å følge med på mine krumspring og tanker i 2014 også.
Dere er hjertlig velkommen innom.





2014 starter her i huset med en ny rustikk løper på kjøkkenbordet.
Følte trang til å ta fram det grove og litt uvørne igjen nå etter jula.
Rester av julens blomster har jeg nok en gang resirkulert,
 til et par "nye" små oppsatser.
Jeg gjør jo stadig det med slitne blomster.







Det rustikke matlokket i tinn fant jeg på et loppemarked i sommer.
Var rett og slett overlykkelig da.
Har brukt det i jula til å dekke over fat med mat som jeg har satt på bordet på trappa for avkjøling.
Dette lokket får ikke pusen vår av, så det er kattesikkert.
Da håper jeg på masse hyggelige besøk her på bloggen også i år,
av alle dere hyggelige bloggere og andre hyggelige lesere.
Kjempekoselig når dere legger igjen en liten kommentar,
Det blir jeg alltid så glad for.
Så da blogges vi da.
Klemmer fra Marit

1 kommentar:

  1. Et flott lokk. Ikke dumt med et slikt over mat som
    settes ut. Her har vi en kald gang som
    blir brukt til det, om vinteren i hvert fall.
    Da var feiringen over, og i dag er det jobb igjen
    etter fire fridager. Hadde en koselig feiring i går
    sammen med flere venner.
    Ønsker deg et flott nytt Bloggår :)
    Gleder meg til å følge deg i løpet av året som kommer

    SvarSlett