mandag 10. februar 2014

Å påvirkes av trender...

Først må jeg takke for mange koselige kommentarer på gårsdagens bruktfunn innlegg.
Når det gjelder bruktsalg så skal jeg tenke litt til, å se hva jeg finner på.
Har jo samla mye med tanke på å ha en slags liten butikk da...
Koselig og sosialt å kunne drive med noe sånt.
Det er jo så mange hyggelige folk som liker gamle ting, så det hadde vært morro å prøve seg litt.
Jeg kommer tilbake med informasjon når jeg har bestemt meg for hva det blir.
Så får jeg dra igang det jeg egentlig skulle skrive litt om i dag...
¤¤¤¤
Selv om jeg for meg selv påstår at jeg ikke påvirkes av trender,
så må jeg nok innrømme at jeg gjør det...
Trodde ALDRI at jeg skulle finne på å like marmor eller onyx gjenstander noen gang.
Så feil kan man ta...


Det skyldes nok ene og alene at man har sett dette i trendbildet en stund nå.
Så da jeg spottet dette settet på en bruktbutikk til en meget rimelig penge kjøpte jeg det med.


Det gjør seg jo sammen med litt andre ting jeg liker for tiden.
Kobber liker jeg ALLTID og ting med viltmotiver har jeg også begynt å like.
Selv om jeg er ett år senere ute enn alle andre der.


Sammen med de gule blomstene som dere har sett noen ganger nå ble det riktig fint synes jeg.
Liker at det er litt farger med i spillet, så vasen er finest med fargerike blomster oppi.


Kobber, stein, porselen og blomster.
Litt av en miks, men dette er kult akkurat nå synes jeg.


Her har Elvis-boksen sneket seg med igjen.
Ble liksom litt strammere utrykk når den ble med.
Okay det var dagens dose dilldall fra meg.
Hyggelig at du tittet innom meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar