tirsdag 25. februar 2014

Ble ikke helt som jeg tenkte...

Jeg som gledet meg sånn til å pynte med de gamle loddene mine.
Har nå kommet fram til at det ikke var så lett alikevel.
Liksom ikke så enkelt å få de til å passe inn.
Men jeg gir ikke opp av den grunn altså, for jeg liker jo fortsatt loddene veldig godt.


Litt lett blanding som vanlig på den gamle benken min.


Flott patina på disse tre loddene her.


Får ikke helt fram det jeg vil på benken denne gangen, men får vise det alikevel.
Greit å ikke bare vise det en er fornøyd med heller.
Dette ble litt for blasst for meg, men sånn har det nå stått siden før helga og jeg går stadig og ergrer meg.
Finner ikke løsningen på hva jeg skal legge til eller trekke fra...


Blomsterkurven liker jeg godt og fargen på Hortensiaen er også super,
men det er noe som mangler her... Hmmm, men hva?


Disse to rustne gamle loddene liker jeg også supergodt, men det er alikevel noe
jeg liksom ikke får helt tak  på her.


Hortensiaen nyter ihvertfall sitt eget speilbilde og ser fornøyd ut,
og det er jo bra.
  

Tror rett og slett jeg er avhengig av flere farger enn jeg har på benken nå.
Så jeg er en fargeavhengig mennesketype tror jeg.


4 kommentarer:

  1. så sjarmerende de loddene var ......tror dem hadde vært veldig flott om du hadde samlet dem på vekten .....jeg synes du har fått til en fin oppstilling ....masse flott å se på :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Syns det ble kjempefint jeg. Er enig med fru: Lærum med å sette dem på vekta. Men det er også fint å spre dem utover sånn som du har gjort. Artig med alle tingene du viser. Du har så mye fint å vise fram. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. DEN følelsen tror jeg det er mange bloggere som har hatt . Har selv flyttet på ting 1000 ganger uten at det stemmer helt. Men som du ser av dine lesere liker vi det, og det er vel det som teller, ikke sant ;) Du har jo bare så mye pent å vise frem.

    Ha en fin dag
    Cecilie

    SvarSlett
  4. Er vel alltid sånn at man må flytte litt rundt på ting før de finner sin plass :-))
    Jeg for min del har fått litt dilla på de speilene man brukte på bordet på 90 tallet (de gjenspeiler små pynteting og glasspynt
    så vakkert...) Lykke til videre med plassering og fundering :-)
    Klem fra Gol!

    SvarSlett