fredag 28. februar 2014

DIY ny farge og funksjon.

Sprayboksene mine var ikke tomme enda...
Så da fikk dette smykkeskapet seg en omgang da.
Grå utenpå og kobberfarge inni.


Her er det lille skapet slik det var før jeg sprayet det.
Svart og trehvitt og ganske stusselig.



Etter en omgang med sprayboksene synes jeg skapet ble 
veldig mye finere. Det fikk ett helt annet uttrykk.


Litt mer sart og romantisk.
Det blir som ett lite madonnaskap med dette bildet inni.
Shabby og stemningsfullt synes jeg det ble.


Med begge dørene åpne, lukket eller med den ene døra på gløtt
kan jeg variere uttrykket på denne lille godbiten.


Nostalgisk og sart ble dette. Jeg liker denne stilen mer og mer.
Blir ikke lei jeg, men jeg blander jo alt mulig så 
jeg kjører ingen ren linje på interiøret hos oss.


Da ønsker jeg dere alle en herlig dag.

2 kommentarer:

  1. Så fint og koselig det ble! Ett lite søtt alter, med deilig sakral stemning.
    Ønsker deg en riktig fin fin helg!
    Titti-klem

    SvarSlett
  2. å så fint
    herlige farger
    fin dag til deg også
    klem eli:)

    SvarSlett