torsdag 20. februar 2014

DIY. Spray deg glad...

Ikke noe avansert DIY dette her, men noe som alle kan få til.
Brettet og de to telysestakene har jeg kjøpt for kr 10 pr stk på en bruktbutikk.
Jeg må innrømme at jeg kjøpte dem med tanke på å kunne spraye dem til den fargen jeg helst ville ha.
Fint å kunne endre på noe for en billig penge istedenfor å kjøpe noe dyrt og nytt.


Viser sluttresultatet først, for FØR bildet av disse tingene var ikke akkurat noe inspirerende...
Det kan du se under her.


Svart og hvitt kan være fint det, men dette var ikke kult sammen...


 Synes derimot at det ble en annen helhet når fatet fikk en fin varm gråfarge og den største lykta 
fikk en omgang med kobberspray. Jeg ble faktisk riktig fornøyd med resultatet.
Sånne små billige make overe gjør meg glad.


Så da har jeg fått meg ny bordpynt igjen...
Men det jeg tar bort kastes ikke, det står lagret til jeg får ett nytt innfall og
kanskje har lyst på ett annet uttrykk igjen.
Ha en fin dag alle sammen.


9 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint ! Spesielt den kobber lykten!!
    Var hos malerbutikken her en dag , men de var utsolgt for kobberfargen . . . .
    Å fillern sa jeg høyt for meg selv , så han bak kassa lovte å få sendt ny bestilling på
    det med en gang :-)))
    Men endte opp med to forskjellige rosafarger, så får prøve ut de istede!
    God torsdag!!!!
    Klem

    SvarSlett
  2. å jeg likte kobber lykten
    så greit å kunne fikse på ting
    nyt dagen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. Så fine de ble:) Gøy å gjøre om ting til sine egne, og iallefall når det bare er litt spray som skal til :)
    Fortsatt fin dag :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fine! Kobberlykten gjorde sitt!
    Aldri spraymalt noe. Tenkte jeg skulle gjøre det med en gammel gammel gyngestol. vanskelig å få det jevnt eller blir det til at noen steder kan bli mørkere enn andre?

    Ha en riktig god fredag og god helg!

    Klem

    SvarSlett
  5. hei
    kjempefint! kjekt å kunne fornye bruktfunn.
    maleri - hi hi - bildet sendes i morgen.
    takk takk.
    kan hende blir det jeg som skylder deg for porto..mulig jeg må føre tilbake til deg, hvem vet???

    klem TOVE

    SvarSlett
  6. Hei,
    håper du er klar over at bildet er lite... sjekk blogshoppen.
    ,-)
    Tove

    SvarSlett
  7. Så fine lyslyktene ble ;-) Morsomt når man kan forandre og fornye ting selv ;-)

    Ønsker deg en super lørdag og en herlig helg! Kos deg masse!

    SvarSlett
  8. Sendt - kostet 25 kr.
    Skal jeg tilbakeføre 25 kr til deg???
    send kontonr på mail om så er...
    ha en fin lørdag ;-)
    mvh TOVE

    SvarSlett
  9. Kjempefint!
    Litt varm kobberglød gjør seg ;)
    Ser du er blitt så glad i Pukka teen.
    Til sommeren kan du lage iste utav Threeminten. Kok opp vann og la noen poser trekke. Ha i noen skiver lime og sett i kjøleskapet. Servert med isbiter blir dette en deilig sommerdrikk:)

    Klem fra Anne

    SvarSlett