torsdag 27. februar 2014

Drømmer om våren...

Bare innom med noen drømmende bilder i dag.
Etter den milde helgen og uka  har jeg virkelig begynt å glede meg til våren.
Det jeg også har begynt å se fram til er loppemarkedsesongen.


Min hobby nr en er å tråle rundt på loppis de helgene jeg har fri og det ikke skjer noe annet.
For meg er dette avkobling av beste slag. Da tenker jeg kun på det som skjer rett foran seg.
Fullt fokus på en ting, nemlig se om jeg finner noe fint, unikt eller rart.


Har satt meg ned å skrevet ned terminlista for vårsesongen hva loppis og markeder angår.
Jeg har noen faste steder jeg pleier å dra. Foreløpig ser det ut til at arbeidshelger og frihelger 
harmonerer bra med de fleste av arrangementene. Noen vil jeg alltids gå glipp av, men sånn er det.
Man får ikke med seg alt, det gjelder også for meg.


Så da får jeg drømme videre om vår og bare veger, loppemarkeder og fuglesang.
Kos dere med noe dere liker i dag.
Det er alltids noe man kan finne glede i.

13 kommentarer:

  1. Ikke umulig vi treffer på hverandre på et av de loppisene :-)
    Hender jeg klarer å lure med meg mamma og!
    Jeg stikker straks på jobb, så ha en toppers dag!!!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder.
    Du kunne ikke tenke deg å legge ut
    ei loppeliste på bloggen?
    Har ikke gått så nøye til verks enda.
    Men syns ofte det kolliderer med jobb
    eller andre ting en bare må gjøre.
    Skal være bruktmesse på Gjøvik nå til helga,
    Men vi er nødt for å kjøre noen lass med
    ting fra et dødsbo, Så kanskje jeg ikke skal klage
    på det egentlig, mye fint der også. hehe.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  3. Ååå så nydelige bilder Marit. :)
    Liker godt loppiser jeg også,
    finner alltid noe fint der.
    Klem
    Mette.

    SvarSlett
  4. Skjønne bilder!! Mange som gleder seg til loppissesongen starter, mye fint å finne rundt omkring på loppemarkeder. Selv har jeg nesten sluttet å gå, for mye folk og mas....det blir mer bruktbutikker eller aller helst auksjoner på meg.

    Ha en flott helg, Marit! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Nydelig ♥
    Datteren min storkoser seg på Grynerløkka,der er det marked hver søndag ++ jevnlige loppemarked.Hun har tydelig arvet
    interessen fra mammaen sin,hihi :):)
    Beste avkobling for meg også:):)

    Kos deg!

    Klem Bente

    SvarSlett
  6. Skjønne drømmende bilder ;)
    Kjempe gøy med loppemarked,
    Prøver å få med oss de som dukker opp i traktene her.
    Alltid gøy å se ka en kan finne,
    og til gode priser ;)
    Snart helg nå, ha en fin en ;)
    Klem

    SvarSlett
  7. Herlig med skattejakt på loppemarked. Jeg er for tiden helt forvirret av dette været. Vet snart ikke hvilken årstid vi er i. Men storgleder meg til påske og vår. Var innom mester grønn igår. Så nå er det fylt opp med blomster her i huset.
    Ønsket deg en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  8. Loppemarked hørtes slett ikke feil ut,her er det ikke så mange enda.Men gleder meg til det blir,skal jeg love ;)
    Tenk om???Det er mangt og mye man kan tenke seg å finne ;)
    Her er det også vårlig og deilig!Det blir nok den nedturen når snøen plutselig kommer...i mars?April?Mai?Ikke godt å vite~ kanskje får vi ikke noe???
    Går ta en dag i gangen og nyte våren mens den er her!;)
    God helg!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  9. Åh det er så gøy med loppis!!
    Etter at jeg begynte å jobbe på lørdagene ble det mindre slikt på meg...
    men antikkmessen i april må jeg på og herlige loppiser i København i mai står på planen :)
    Lykke til på skattejakt :)

    SvarSlett
  10. Skjønner Bilder hos deg, Marit! Vi har hatt en vårdag hos oss idag, ha en fin helg!

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder. Åja, jeg drømmer også om å gå på loppemarked. Ny antikkmesse her i Rogaland om 2 uker - jippi.
    Får håpe snøen forsvinner for godt hos dere nå. Både mars og april er jo lunefulle mnd. - og man vet aldri om det plutselig kommer et snøfall her også.
    Tusen takk for gode ord hos meg. Og lykke til på jakt etter flere godbiter.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  12. Du er så profesjonell loppis utøver så du lager liste :) det er i grunnen veldig smart. Gleder meg masse jeg også til sesongen er i gang. Da blir det mye kos og hygge :)

    Vi må rope på sola - og tenk så godt det blir å få de solstrålene snart :)

    Ha en fin dag

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  13. Morsomt med loppis ;-) Alltid gøy å lete etter nye skatter.

    Fine bilder du viser!

    Ønsker deg en riktig god kveld! Kos deg massee!

    SvarSlett